Påskepresanger

21 Mar

For en stund siden var jeg innom den fine bloggen til Kristin, og så at hun skulle arrangere en påskepakkelek. Sånt er morsomt, så jeg ble med 🙂 Pakken fra meg ble sendt til Brumunddal, og pakken jeg fikk i posten kom helt fra Danmark. Inni pakken var det så masse fint, så jeg fant ut at jeg bare måtte dele det her.

image

En søt stoffveske med broderi, en sinkboks med påskemotiv, muffinsformer og muffinspynt og et koselig kort. Pakken var så herlig fargerik og vårlig, man ble ordentlig glad av den. Oppi stoffvesken lå det minihesper med garn 😀

image

Friske farger, og myk og deilig tråd. Jeg ser for meg at garnet er fint til å brodere pynt med, for eksempel på votter 🙂

I den lille sinkboksen lå det også småsaker, nemlig et pose med frø til stokkroser, og fine grønne bånd.

image

Jeg ble så glad for gaven! Ordentlig fin overraskelse å få i posten. Så tuusen takk, snille Pia 🙂

Jeg er så heldig å ha tatt påskeferie allerede, jeg 😀 Jeg og samboeren har reist hjem til Narvik for å tilbringe noen avslappende dager med hytteliv 🙂 Da måtte jeg selvfølgelig ha med en liten påskegave hjem til mamma (og pappa). I tillegg til påskeservietter og en pakke solegg (som vi ikke rakk å spise opp før vi reiste, haha), så fikk hun denne gule, kule kluten.

image

Fargen er bare helt knæsj! Strikket i Drops Paris på pinnenr. 5 🙂
Jeg må enda le når jeg tenker på eggepakken. Øystein ville kaste den, men jeg synes den passet så fint sammen med resten av påskegaven at jeg dro den med på bussen i bagasjen 😀

image

Nå blir det strikking og kos en stund fremover, veldig godt! Jeg har med masse garn på påskeferie (av redsel for å gå tom), så jeg er klar for lange strikkekvelder med påskekrim på tv’en 😉 Blogging blir det selvsagt også!

Klemmer fra Martine

9 kommentar to “Påskepresanger”

  1. Pia Eriksen 21. mars 2013 kl. 11:01 #

    Hej
    Godt at høre at pakken er nået frem, og at du kan bruge indholdet. Det var sjovt at finde på noget til dig.
    God påske til dig og dine.

  2. Mariann 21. mars 2013 kl. 14:43 #

    Så utrolig flott og innholdsrik pakke da. Koselig det du hadde med på ferien din også.
    Klem og god ferie

  3. Marianne Palmberg 22. mars 2013 kl. 11:35 #

    Alltid morsomt å få pakker og du fikk jo så mye fint:-) Ønsker deg en fortsatt fin påskeferie!

  4. Pia Eriksen 22. mars 2013 kl. 12:19 #

    Hej igen.
    Jeg har modtaget min pakke i dag og vil gerne sige TUSIND TAK. Hvor er det nogle skønne ting, du har sendt til mig. – Jeg er så glad for det hele.

    • Pia Eriksen 22. mars 2013 kl. 13:05 #

      Hov har lige fundet ud af, at det ikke er dig, som har sendt til mig. UPS!!

  5. G-Anette 22. mars 2013 kl. 15:17 #

    Hihi, kan du vel skjønne at eggene må bli med på påskeferie! 😉
    Så bra at kluten ble ferdig, det var nok koffeinen som hjalp til der – ja og så jeg når jeg formante på strikkekafeen at du måtte strikke på kluten.. 🙂

    Håper dere får noen herlige påskedager, du skal se at marius-strikken blir ferdig i rekordfart. Er jo ikke meldt superfint vær akkurat. Altså er det meldt superfint vær til strikking 😀

    Stor klem!

  6. Ingrid 22. mars 2013 kl. 18:57 #

    Så koselig påskegave du tar med hjem! Og hva er vel mer passende en en pakke med egg? Hihi 🙂 Kjempefin klut i kul gulfarge 🙂 Jeg har strikket min første klut som akkurat er ferdig. Tror det blir flere 🙂

    Riktig god påske til deg!

    Hilsen Ingrid

  7. jeamomentsinlife 24. mars 2013 kl. 00:22 #

    Så mye fint du har fått! 🙂
    Og så heldig mammaen din er som fikk den fine kluten! 🙂

    God påske!

  8. Kristin72 24. mars 2013 kl. 11:43 #

    Så fin pakke du fikk av Pia, skjønner at det var henne jeg skulle valgt, hi hi. Neida, er fornøyd med pakka mi jeg. Tusen hjertelig takk for at du ville være med på leken i år, kanskje jeg gjentar den til neste år. God Påske.
    Klem fra Kristin

Legg igjen en kommentar

