Garnkjøp og studiestart

14 Aug

Nå er vi kommet oss oppover til Tromsø igjen etter sommerferie, og jeg er klar for å ta fatt på nest siste studieår. Bøker er kjøpt, og motivasjonen er på topp etter en lang ferie.

En av de tingene jeg savnet mest da jeg var hjemme i sommer, var alle de fine garnbutikkene i Tromsø. I hjembyen er det bare en garnbutikk, og den synes jeg ikke er noe særlig. De siste ukene har jeg gått og ventet på å få kjøpt garn og begynt på Dorthe Skappel-genseren, så i går bar det rett til byen for å handle garn. Kjøpte litt på Husfliden og litt på Snarby Strikkestudio, begge er kjempefine butikker, synes jeg 🙂

Her er fargene jeg har valgt:

image

Strikker i Drops Alpaca og Drops Vivaldi, og så langt ser det ut til å bli veldig bra.

Er ikke kommet så langt ennå, men med tykke pinner går det fort unna 🙂

image

Den kommer i alle fall til å bli veldig myk og god. En skikkelig høstkosegenser! 🙂

Legg igjen en kommentar

