I det siste

18 Aug

På torsdag fikk jeg disse søte maskemarkørene i posten

image

Jeg bestilte de på ei salgsside på Facebook. De passer jo fint både til strikketøyet og bloggnavnet 😉

I går laget jeg karameller med sjokoladetrekk og flaksalt.

image

De ble kjempegode, men oh-la-la, det holder å spise en! De er veldig mektige 😉

Etter ei rask opptelling av uferdige strikkeprosjekter, har jeg nå gitt meg selv forbud mot å begynne på noe nytt før minst halvparten av nåværende prosjekter er fullført. Først ut er Skappel-genseren.

image

Jeg er ikke kommet så langt på den enda, siden jeg hele tiden må strikke et par omganger på luen jeg holder på med, og bare en liten mønsterrapport på babykjolen, men nå skal det bli fart på sakene! Jeg skal være flink og holde meg til ett strikketøy om gangen 😉 vi får se hvor lenge det varer … 🙂

6 kommentar to “I det siste”

  1. Siv Svanem 19. august 2012 kl. 11:16 #

    Jeg må også gjøre ferdig en av gangen, men liker bedre p begynne enn å avslutte…

  2. Guro 20. august 2012 kl. 09:42 #

    Du er også i gang med en Skappelgenser ja:-) Det er jo virkelig et utrolig kjedelig strikketøy, rillestrikk frem og tilbake, så jeg klarer heller ikke å bare være tro mot min Skappelgenser.

    Finfin blogg du har:-)

  3. hobbyvenn 21. august 2012 kl. 16:25 #

    Så deilige karameller du ser ut til å ha laget. Og Dorthe-genseren ser flott ut. Alltid kjekt med nytt strikketøy, bare litt kjedelig at «de gamle» arbeidene ligger halvferdig.. Kjenner til fenomenet. Lykke til med å bli ferdig.

  4. Matilde 21. august 2012 kl. 20:12 #

    Så jevnt du strikker! Ikke overraskende har jeg sett mange versjoner av Skappel-genseren på internett i det siste, men dette er den første jeg har tenkt «oj, den var fin» når jeg har sett bildet 🙂

  5. Monica 1. september 2012 kl. 09:06 #

    Så fin genser!! Kan jeg spør hvilke farger du har brukt?
    Hilsen Monica

Legg igjen en kommentar

