Uncategorized

Vinnere, bøker og feriestrikk

Hei igjen, og tusen takk for alle de fine kommentarene på gavedryss-innlegget. Kjempekoselig at så mange ville være med på gavedrysset. Jeg har kost meg med å lese fine kommentarer fra dere gjennom hele uka, og i dag har jeg trukket tre heldige vinnere. 


Hege Kristin vant Knit for your kid

Karina vant I all enkelhet

Ingunn (som har bloggen Bundingen) vant heftet fra Sandnes 

Gratulerer til dere! Send en mail til martinejs81(krøllalfa)gmail.com med adressen, så sender jeg premien med en gang 😊 

Denne uken er det vinterferie her i nord, og jeg tar et par fridager som skal nytes skikkelig! Jeg planlegger time etter time med bøker, te og nytt strikketøy. 


Jeg skal endelig legge opp Oddvars peneste kofte! En av de fineste koftene fra Kofteboken 1. Mye arbeid, men jeg planlegger å gjøre om oppskriften til raglan for å forenkle den litt. 

Jeg må også vise hva jeg kjøpte på årets Mammutsalg.


Kjøpte du noe på Mammutsalget? 

Ha en fin tirsdagskveld, og husk å sende meg mail om du var en av vinnerne 😊

En kommentar om “Vinnere, bøker og feriestrikk

  1. Så koselig med giveaway, neste gong vil eg og prøve vinnerlykka.
    Eg er litt usikker kva for kofte du skal i gang med men eg gledar meg til å sjå, kofteboka er jo så flott. Ser ut til at du har kosa deg i ferien, heldig altså. Ha ein fin kveld!

Legg igjen en kommentar