Garnlykke

19 Jan

Denne uken har det vært salg på Snarby Strikkestudio i Tromsø, 25 % på alt garn. Da måtte jeg selvfølgelig handle litt.

image

Denne gangen ble det 18 nøster Drops Lima, 10 nøster Sterk og 4 nøster Hexa.

Sterk og Hexa er garn jeg ikke har prøvd før, så det blir ekstra stas. Begge typene er så myk og god, jeg har flere ganger vært borte i kurven og kost litt med nøstene (noe som bare en annen strikker vil forstå, samboeren ser rart på meg når jeg gjør det). Hi hi, flere som kjenner seg igjen i dette? 😉

Snarby har salg ca to ganger i året, og denne gangen var jeg mye mer fornuftig enn sist. Da kjøpte jeg masse garn egentlig helt uten mål og mening. Det har resultert i at jeg fortsatt har det meste igjen. Garnkjøpene denne gangen er gjennomtenkte, og jeg har planene klare for hvert et nøste. Da føles det ekstra godt å handle på salg 😉

Det er fortsatt 1 dag igjen av salget (altså i dag), så hvis du befinner deg i nærheten av Tromsø, så anbefaler jeg å ta turen innom 🙂

image

Kos dere i helgen, alle sammen 🙂

6 kommentar to “Garnlykke”

  1. Anna 19. januar 2013 kl. 10:26 #

    Masse fint garn..=)
    Lillesøstra mi har vært utskremt medarbeider og handla en 30-40 nøster med Drops merino extra fine for mæ siden æ ikke kommer på besøk te Tromsø før mandag. Gleder mæ til å ta på garnet selv ja!!! =D

  2. Lisbeth 19. januar 2013 kl. 14:22 #

    Det er gøy når det er garn salg 🙂 Masse fint garn du har kjøpt! Har heller ikke strikket med sterk og hexa, men frister å prøve det. Ha en fin og kreativ helg 🙂

  3. l 19. januar 2013 kl. 20:27 #

    Åh ja, jeg har strikket strømper i sterkt, og det er jo så digg, Da den ene strømpen var ferdig vettu, så måtte jeg bare sitte å kjenne på det. skjønner va du mener ja:)

  4. G-Anette 20. januar 2013 kl. 19:46 #

    Det var mye lekkert garn! 🙂 Vi har lik smak på både garntype og farger 😉

    Joda, jeg var innom Snarby på torsdag.. Var like flink som deg og handlet kun til planlagte prosjekter :D. Begynte på det ene prosjektet samme dag, og fredag ser jeg at jeg manglet ett nøste! Så til byen igjen på lørdag. Ikke for at jeg absolutt skulle ha rabatten på det ene nøstet, men var redd de ikke hadde innfargingen hvis jeg ventet. (Ringe dem? Neeei, det går jo ikke, hihi) Vet ikke hva som skjedde…men kom hverfall hjem med 17 nøster…haha. Burde ikke være mulig… Jaja, så flink var nå jeg! 😀

    Men MYE lekker garn i hyllene mine nå da!! 😉

    Fin søndagskveld til deg
    Klem

  5. Heidi 22. januar 2013 kl. 22:05 #

    Wow det er garnlykke det – masse deilig garn du har kjøpt. Har prøv Sterk for en del år siden og kjøper det igjen snart – perfekt til varme sokker 🙂 Morsomt å være så planlagt (klarer ikke det jeg) da jeg nesten bare kjøper på måfå..men fikk en stor pose garn til jul da 🙂

  6. Søster Æblekind 31. januar 2013 kl. 19:52 #

    Man kan aldrig få for meget garn!! Uhh den ser lækker varm og blød ud den kurve fuld.

Legg igjen en kommentar

