God jul

24 Dec

Måtte bare ta en tur innom her for å ønske alle mine fine blogglesere en riktig god jul! Jeg håper alle sammen får en nydelig julefeiring. Husk å ta godt vare på de du er glad i, og nyt denne herlige juletiden! Husk, det kommer ikke an på hva du spiser mellom jul og nyttår, men hva du spiser mellom nyttår og jul, hihi 😉

image

Også må jeg vise dere årets eneste julekule. Takket være min fine bokhandelkollega så fikk jeg vatt i den til julaften. Nå henger den fint til pynt. Mønsteret er fra adventskalenderen til Arne og Carlos.

image

Nå er det klart for kos i pysjen, med Askepott og Sonja på tv-skjermen og sjokolade og marsipan i godteskålen. Regner med det er flere som sitter på samme måte. Håper alle vil kose seg i dag. God juleklem til alle 🙂 

Legg igjen en kommentar

