Mariusvotter til storesøster

15 Oct

image

Det er en stund siden jeg strikket disse vottene. De har ligget i gavekurven og ventet på en verdig anledning til å bli tatt frem…

Og den anledningen kom på lørdag, da fylte min kjære storesøster 36 år 🙂 Vottene ble pakket inn og sendt avgårde til Bergen, og mottakeren ble veldig glad. Koselig!

image

Vottene er strikket etter en oppskrift jeg fant på denne bloggen, men jeg har endret litt underveis på mine 🙂

Selv om det strikkes mye julegaver for tiden, så holder jeg på med litt annet også, så det blir nok et blogginnlegg til fra meg om ikke mange dagene 🙂

Ønsker alle en fin uke!

Én kommentar to “Mariusvotter til storesøster”

  1. Muffin 16. oktober 2012 kl. 23:40 #

    Så fine de ble! Smart med etikett med link til blogginnlegget!

Legg igjen en kommentar

