Hils på haren Sverre

1 Sep

I dag har jeg endelig fått gjort ferdig et prosjekt som har ligget i ro siden før sommeren, nemlig denne harepusen.

image

Han manglet bare ører og ansikt, så jeg fant ut at det var på tide å få han ferdig. Synes jo nesten synd på han der han lå 😉

image

Garnet jeg har brukt på denne er Østlandsgarn fra Nille. Det er litt tykkere garn enn i oppskriften, men jeg ville få han ekstra tett, så ikke den hvite vatten han er fylt med skulle vises.

image

Her får han sitte sammen med Greger, som jeg strikket i vinter.
Nesten rart at det er brukt samme oppskrift på disse når de ender opp med å se så forskjellige ut 🙂

Jeg er forresten blitt medlem på strikkeblogger.no, anbefaler alle å ta turen innom der. Så kjekt å kunne lese masse nye og fine blogginnlegg om strikking på samme plass 🙂

Nå blir det strikking og høstkos i heimen. Tenk at det er 1.september allerede, koselig!

image

Fikk meg endelig en mugtail her om dagen, jeg er så glad i den! Den skal få ha telys i seg hver kveld denne høsten!
Passet fint å vise den frem i dette blogginnlegget, synes jeg 😉

Ha en fin strikkekveld, og fortsatt god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

