Ett år eldre

4 Aug

I går hadde jeg bursdag! Jeg elsker bursdager, og planlegger alltid kaken lenge i forveien. I år falt valget på en bringebærostekake med browniebunn 🙂

image

Oppskriften er fra boken til Hummingbird Bakery, og kaken ble fantastisk god!

image

I tillegg laget mamma en del kaker, så jeg var trillrund da jeg la meg i går kveld 🙂
Jeg var så heldig å få mange fine gaver, også noen som var strikkerelatert.

image

Boken Norsk Småstrikk har jeg ønsket meg lenge, så den ble jeg kjempeglad for! I tillegg fikk jeg en stilig milkshake med garn og pinner.
Nå klør jeg i fingrene etter å starte på nye prosjekter!

Én kommentar to “Ett år eldre”

  1. strikkerenate 5. august 2012 kl. 20:13 #

    Gratulere med dagen 🙂

Legg igjen en kommentar

